Kansliet håller stängt

, , ,

Från och med måndag 29 juni håller kansliet sommarstängt för att ladda batterierna inför en ny hektisk bandysäsong, som alldeles snart är här. Kansliet öppnar åter igen måndag 3 augusti.

Mejlinkorgar kollas sporadiskt under denna tidsperiod. Tack för er förståelse!

Inom en väldigt snar framtid kommer vi presentera spelscheman för både den Allsvenska Supercupen och Bandyallsvenskan..