Kansliet håller stängt
Från och med måndag 29 juni håller kansliet sommarstängt för att ladda batterierna inför en ny hektisk bandysäsong, som alldeles snart är här. Kansliet öppnar åter igen måndag 3 augusti.
Mejlinkorgar kollas sporadiskt under denna tidsperiod. Tack för er förståelse!
Inom en väldigt snar framtid kommer vi presentera spelscheman för både den Allsvenska Supercupen och Bandyallsvenskan..


