Kallelse till årsmöte

, , ,

Torsdag den 3 juli kl. 18:00 är det dags för årsmöte i Ljusdals Bandyklubb.

Vi bjuder in medlemmar till årsmöte TORSDAG 3 JULI kl. 18:00 i Ljusdals Folkpark. Det kommer att finnas fika till dom som vill, vi kommer att gå igenom säsongen som varit och blicka framåt. Föredragningslista hittar du längre ner.

 

VERKSAMHETSBERÄTTELSEN 2024-25 >>

ÅRSREDOVISNING 2024-25 >>

REVISIONSBERÄTTELSE 2024-25 >>


Att tänka på inför ditt deltagande på årsmötet
Kom ihåg att du ska kunna styrka ditt aktiva medlemskap i Ljusdals Bandyklubb för deltagande vid mötet. Alla som är 18 år eller äldre har rösträtt. Rösträtten får inte utövas genom ombud.

Behöver du förlänga ditt medlemskap? Titta i din registrerade mejl efter en betalningsavi från SportAdmin. Avin mejlades ut 2025-05-07 till samtliga stöd- och familjemedlemmar från föregående säsong. Hittar du inte mejlet är det bra om du kontaktar erik@ljusdalbandy.se

Är du inte medlem sedan tidigare? Klicka här för att registrera ditt medlemskap >>

 

Föredragningslista vid årsmöte i Ljusdals Bandyklubb torsdagen den 3 juli 2025 i Folkparksrestaurangen

1. Mötets öppnande

2. Fråga om mötets behörighet

3. Fastställande av röstlängd för mötet

4. Val av ordförande för mötet

5. Val av sekreterare för mötet

6. Val av 2 justerare tillika rösträknare

7. Styrelsens verksamhetsberättelse och årsredovisning för året 2024/2025

8. Revisorernas berättelse

9. Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen för den tid som revisionen avser

10. Ungdomsfonden

11. Fastställande av medlemsavgifter för 2026/2027

12. Eventuellt inkomna motioner

13. Val av:

a. Ordförande på 1 år, omval

b. Tre övriga ledamöter med mandattid 2 år, nyval

c. En ledamot med mandattid 1 år, nyval

d. Två ersättare (suppleant), med mandattid 2 år, ett omval

e. Tre revisorer, varav två lekmannarevisorer och en kvalificerad revisor, mandattid 1 år

f. Två revisorssuppleanter, mandattid 1 år

g. Fyra ledamöter till valberedningen varav en väljs till sammankallande, mandattid 1 år

13. Utmärkelser

14. Övriga frågor.

15. Mötets avslutande